مسافران به مازندران سفر نکنند/گاز ویلاها قطع است

مسافران به مازندران سفر نکنند/گاز ویلاها قطع است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسینی‌پور با تاکید بر اینکه بنا به تصمیم‌ ستاد مدیریت بحران ادارات بصورت دورکاری فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنند تصریح کرد: با هدف جلوگیری از قطع گاز سیستم اداری به حالت نیمه فعال در آمده است.

وی همچنین از قطع گاز ویلاهای خالی از سکونت خبر داد و از مسافران خواست به مازندران سفر نکنند.

استاندار مازندران ادامه داد: برای روزهای بعدی نیز به شکل روزانه تصمیم‌گیری خواهد شد. قطع گاز در مازندران نداریم و مشکل در حال حاضر مدیریت مصرف گاز و بدمصرفی این انرژی است. بهتر است در هر خانه‌ای حداقل یک‌ بخاری خاموش شود و مردم حداقل مصرف را داشته باشند و تنظیم دمای گاز بین 20 تا 22 باشد تا خانواده‌ای دچار مشکل  نشود.

استاندار مازندران همچنین در جلسه قرارگاه مدیریت بحران شرکت گاز مازندران با قدردانی از همکاری مردم و همه اقشار مختلف از جمله اصناف و بازاریان و مراکز تولیدی و صنعتی، اظهار کرد: مراکز صنعتی مازندران در چهار و پنج روز آینده از سوخت جایگزین استفاده کنند.

استاندار یادآور شد: در مدیریت مصرف گاز مشکل داریم و به همین دلیل در مدیریت مصرف گاز نیاز به کار رسانه ای و فرهنگی داریم.

همچنین با اعلام ستاد مدیریت بحران امید محبی معاون استاندار در توسعه منابع در جلسه کمیته اضطرار انرژی با عنوان اینکه با دستور استاندار مازندران در راستای مدیریت مصرف گاز و تداوم پایداری گازرسانی به خانوارها کلیه ادارات استان یکشنبه 25 دی ماه تعطیل است، عنوان کرد: تمام مدارس مازندران، هم به غیر از پایه دوازدهم غیرحضوری است.

وی در خصوص فعالیت بانک‌ها خاطرنشان کرد: یک شعبه منتخب از بانک‌ها بصورت کشیک در هر شهر از ساعت 9 صبح لغایت 13 دایر است و به ارائه خدمات به مردم می پردازد.

محبی اعلام کرد: برنامه امتحانی دانشگاه‌ها به قوت خود باقی است ولی بخش اداری دانشگاه‌های استان تعطیل است. برای نحوه فعالیت ادارات، مدارس، بانک ها، دانشگاه ها و ... در بقیه روزهای هفته، کمیته اضطرار تصمیم گیری خواهد کرد.

اخبار مرتبط

مسمومیت 4 عضو یک خانواد در بابل با گاز co

هشدار درباره افزایش مصرف گاز؛ مصرف تهران دو برابر دیگر استان‌ها

ضرورت رعایت الگوی مصرف گاز با توجه به سرد شدن هوا

0 نظر

ارسال نظر

capcha