امکانات ورزشی بابل مناسب نیست/ تصرف ۶ هکتار زمین ورزشی حیدرکلا

امکانات ورزشی بابل مناسب نیست/ تصرف ۶ هکتار زمین ورزشی حیدرکلا

مهدی سعادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بابل دارای ظرفیت بالقوه و بالفعل در عرصه ورزشی است که امروز بعنوان المپیکی‌ترین شهر ایران شناخته می‌شود اما متأسفانه امکانات ورزشی این شهرستان اصلاً متناسب با این ظرفیت‌ها نیست.

وی افزود: جای تأسف است پرجمعیت‌ترین شهرستان استان، از یک استادیوم ورزشی استاندارد به ویژه در عرصه فوتبال برخوردار نیست و عقب ماندگی‌ها در این عرصه آنقدر زیاد است که تیم‌های ورزشی این شهرستان باید در استادیوم‌های ورزشی شهرستان‌های همجوار مسابقات خود را برگزار کنند..

وی ادامه داد: متأسفانه از زمین ورزشی ۱۶ هکتاری حیدرکلا شش هکتار توسط معارضین تصرف شده و تنها ۱۰ هکتار از آن باقیمانده است که پس از ۱۸ سال، تنها استادیوم تخصصی دو ومیدانی احداث شده است.

سعادتی ادامه داد: همین ورزشگاه تخصصی دو و میدانی حیدرکلا از امکانات جانبی مانند سامانه گرمایش و خنک کننده برخوردار نیست و لازم است با دستور وزیر هر چه زودتر تجهیز شود و با تکمیل و تجهیز ورزشگاه حیدرکلا، این مجموعه ورزشی می‌تواند میزبان مسابقات مطرح کشوری و بین المللی شود.

این نماینده مجلس گفت: بابل دارای ۲۵ هزار ورزشکار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای، سرانه ورزشی این شهرستان بسیار پایین است و در صورت سرمایه گذاری درست در این عرصه و شکوفا شدن استعدادها می‌تواند قهرمانان بزرگ کشوری و جهانی را از این شهرستان معرفی کند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha