ضرورت رعایت الگوی مصرف گاز با توجه به سرد شدن هوا

ضرورت رعایت الگوی مصرف گاز با توجه به سرد شدن هوا

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست با مدیرعامل شرکت گاز مازندران، اظهار کرد: ️اگرچه کشور دارای منابع نفت و گاز است اما باید دانست این موضوع دلیل نادیده گرفتن رعایت الگوی مصرف و عدم صرفه‌جویی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه هر فرد مسلمان است که در مصرف نعمت‌های خدادادی نهایت توجه و دقت را داشته باشد،گفت: مطمئن هستیم مردم با دقت و صرفه‌جویی در مصرف گاز، کمک بسزایی به شرکت ملی گاز خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سردتر شدن هوا و افزایش چند برابری مصرف گاز، تصریح کرد: باید در کنار فرهنگ‌سازی، آموزش‌ها و تبلیغات لازم، به اقلیت پرمصرف و بی‌توجه، چه در سطح ادارات و چه در سطح خانگی تذکرات لازم داده شود. 

محمدی‌لائینی تصریح کرد: ️باید با برنامه‌ریزی و به کارگیری تدابیر لازم گاز مورد نیاز مصارف خانگی و بخش‌های مختلف به موقع تامین شود تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی با تقدیر ️از تلاش‌های شبانه‌روزی این شرکت در راستای گسترش شبکه گازرسانی به مناطق مختلف و جلب رضایت حداکثری مردم، گفت: مسؤولان نسبت به توسعه خدمات و امکانات به‌ویژه گازرسانی به مناطق باقی‌مانده اهتمام جدی داشته باشند. 

اخبار مرتبط

مسمومیت 4 عضو یک خانواد در بابل با گاز co

هشدار درباره افزایش مصرف گاز؛ مصرف تهران دو برابر دیگر استان‌ها

مسافران به مازندران سفر نکنند/گاز ویلاها قطع است

0 نظر

ارسال نظر

capcha