کارکنان ایمنی و بهداشت حرفه ای شرکت سیمان مازندران از نیروگاه نکا بازدیدکردند

کارکنان ایمنی و بهداشت حرفه ای شرکت سیمان مازندران از نیروگاه نکا بازدیدکردند

خبرگزاری آریا- کارکنان ایمنی و بهداشت حرفه ای شرکت سیمان مازندران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با اقدامات عملی نیروگاه در راستای پدافند غیر عامل و مدیریت بحران و نیز فرایند سخت تولیدبرق از تاسیسات نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کردند. 
به گزارش خبرنگاراریادرشهرستان نکا: این بازدید به منظور آگاهی کارکنان شرکت سیمان مازندران با اقدامات و برنامه های پدافند غیر عامل ومدیریت بحران و نیز سختی فرایند تولید برق در نیروگاه و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برگزار شد.  
در این بازدید ابتدا کلیپهایی در خصوص معرفی نیروگاه و سختی نگهداری، تعمیرات، بهره برداری و تولید انرژی به نمایش درآمد. سپس کارشناسان به تشریح شرایط و اقدامات نیروگاه در راستای پدافندغیرعامل و مدیریت بحران و نیز توانمندیها و دستاوردهای کارکنان نیروگاه، موفقیتهای حاصل شده در بخشهای مختلف، ساخت داخل قطعات نیروگاهی و پیچیدگی مراحل مختلف تولید انرژی پرداختند.
در پایان پرسنل شرکت سیمان مازندران ضمن بازدید از تأسیسات نیروگاه بخار و استماع توضیحات کارشناسان از نزدیک با اقدامات در زمینه پدافند غیرعامل ونحوه فعالیت همکاران و مراحل تولیدبرق آشنا شدند

اخبار مرتبط

بومی سازی ۷ هزار قطعه نیروگاهی در نکا

سوخت رسانی به نیروگاه نکا توسط منطقه شمال

عبور تولید انرژی در نیروگاه نکا از مرز سه میلیارد کیلووات ساعت

0 نظر

ارسال نظر

capcha