گشایش نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی در قائم شهر

گشایش نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های صنعتی با فن آوری نوین و آشنایی و ارتباط نزدیک‌تر کشاورزان با صنعتگران و تولید کنندگان ماشین آلات و ادوات بخش کشاورزی از آثار و ره آورد این نمایشگاه است.

حسن عنایتی افزود: در این نمایشگاه ۵۰ شرکت تولیدی و نمایندگی‌های داخلی و خارجی جدیدترین ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی و تجهیزات گلخانه‌ای رادر دو سالن نمایشگاهی به نمایش گذاشتند.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران با اشاره پیشرفت‌های حاصله در حوزه توسعه مکانیزاسیون، مازندران را از استان‌های پیشرو در توسعه و بهرمندی از فن آوری نوین و ماشین آلات و ادوات کشاورزی نام برد که بیش از ۶۰ درصد عملیات کاشت محصولات و ۹۵ درصد برداشت محصولات کشاورزی استان مازندران مکانیزه انجام می‌شود.

عنایتی اعتبارات امسال طرح مکانیزاسیون بخش کشاورزی این استان را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۶۰ میلیارد تومان آن معادل ۳۰ درصد تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی جذب شده است.

استان مازندران با بهره گیری از ۷۰ دستگاه پهباد سمپاش از استان‌های پیشگام در استفاده و بهره وری ازاین تکنولوژی نوین دربخش کشاورزی است ضمن آنکه در این نمایشگاه برای نخستین بار درکشور دستگاه جدید سمپاش تولید داخل که مشابه خارجی ندارد رونمایی شد.

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی و تجهیزات گلخانه‌ای در قائم شهر تا جمعه ۲۷ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر برای بازدیدعلاقمندان وبویژه کشاورزان و باغداران مازندرانی دائر خواهد بود.

اخبار مرتبط

تدارکات ویژه صمت برای نمایشگاه‌ها و عرضه مستقیم کالا در ماه‌ های پایانی سال

برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی در بابل

برپایی نمایشگاه بهاره تا اطلاع بعدی ممنوع

0 نظر

ارسال نظر

capcha