چوب و کاغذ مازندران با مشکل نقدینگی روبرو است

چوب و کاغذ مازندران با مشکل نقدینگی روبرو است

امید نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار تامین نقدینگی را مشکل فراروی تولید کاغذ چاپ و تحریر ذکر کرد و گفت: همچنان پیگیر مطالبات این شرکت برای تامین مطالبات از سازمان جنگل ها هستیم.

وی با اظهار این که کاهش تعرفه و تسهیلات برخی اقلام نیز از جمله نیازها است، افزود: هنوز اقدامی برای پرداخت مطالبات شرکت از طریق سازمان جنگل ها نشده این درحالی که روند تولید کاغذ چاپ و تحریر پس از سال ها در این کارخانه روند افزایشی داشته است.

وی با بیان این که تاکنون ۴۵ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر در کارخانه تولید شده است، از کاغذ چاپ و تحریر به عنوان کالای استراتژیک یاد گرد و گفت: متاسفانه قیمت مواد اولیه داخلی افزایش یافته است و با این حال همچنان کاغذ را با نرخ ثابت و زیر قیمت بازار عرضه می کنیم.

مدیرعامل کارخانه چوب وکاغذ مازندران با بیان این که منتظر واریز بخش دوم هزینه های کاغذ چاپ کتاب درسی از آموزش و پرورش هستیم، گفت: عدم تامین منابع مالی تولید را با مشکل روبرو می کند.

نیک نژاد با اظهار این که در بخش تامین نقدینگی و چوب با مضیقه روبرو هستیم، گفت: در صورت عدم حمایت لازم تولید با مشکل مواجه می شود و بیم آن می رود که چراغ کارخانه خاموش شود.

اخبار مرتبط

مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ معارفه شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha