درخشش قاری ساروی در پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان»

درخشش قاری ساروی در پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان»

ه گزارش ایکنا از مازندران، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از دوازدهم الی پانزدهم مهرماه در جوار حرم نورانی حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع)‌ در شهر شیراز برگزار شد.

مسابقات قرآنی مدهامتان از سری جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور هر ساله با هدف شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و فراهم کردن زمینه رقابت و معرفی برترین ها به جامعه قرآنی برگزار می شود.

از استان مازندران پنج برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، آقایان «محمدرضا انتظاریان جویباری» از کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک فجر جویبار در رشته اذان، «محمدرضا رضایی» از کانون فرهنگی هنری آیت‌الله کوهستانی(ره) بهشهر در رشته حفظ کل قرآن کریم، «سیدپارسا انگشتان» از کانون فرهنگی هنری یاوران حضرت مهدی(عج) ساری در رشته قرائت تحقیق، «علی کبیری» از کانون فرهنگی هنری اسوه بابل در رشته قرائت ترتیل (تلاوت نور) و خانم «کیانا کتال» از کانون فرهنگی هنری مصلی جمعه قائمشهر در رشته حفظ کل قرآن کریم، به این دوره از مسابقات راه پیدا کردند و با برگزیدگان مرحله استانی دیگر استان‌ها به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در بخش آقایان، در رشته قرائت تقلیدی و تحقیق، اذان، ترتیل و حفظ کل و در بخش  بانوان  نیز در رشته های حفظ کل، قرائت و ترتیل به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات «مدهامتان» در رشته تحقیق  آقایان، بر اساس رای  هیات داوران «سیدپارسا انگشتان» از کانون فرهنگی هنری یاوران حضرت مهدی (عج) ساری در رشته قرائت تحقیق رتبه سوم  را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha