پیش‌بینی ترافیک پُرحجم و سنگین در محورهای شمال/محدودیت‌های ترافیکی ۴ روزه آغاز شد

پیش‌بینی ترافیک پُرحجم و سنگین در محورهای شمال/محدودیت‌های ترافیکی ۴ روزه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  مازندران، یدالله جهان‌تاب امروز در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در مسیرهای ورودی شمال هستیم.

وی افزود: باتوجه به تعطیلات پایان هفته و همچنین تعطیلات روزهای پایانی تابستان پیش‌بینی ما این است در ساعات آینده شاهد ترافیک پرحجم و سنگینی در محورهای شمال باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، بیان کرد: تردد خودروها طی امروز و فردا از ساعت ۱۳ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ از کرج به سمت مرزن‌آباد تا تخلیه بار ترافیکی به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد خودروها روز جمعه از ساعت ۱۳ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج تا تخلیه بار ترافیکی به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان  و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز  و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ،جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه  داد: تردد خودروها روز جمعه از ساعت ۱۴ از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ از آب‌اسک به  سنت رودهن تا تخلیه بار ترافیکی به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب بیان کرد: باتوجه به!افزایش حجم ترافیک  تاکید ما به رانندگان رعایت صبوری در رانندگی و توجه به محدودیت‌های ترافیکی و پرهیز از عجله و شتاب است.

وی در پایان گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های شمال می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

جاده های ترافیکی کشور کدام اند؟/ترافیک نیمه سنگین در کشور

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین

0 نظر

ارسال نظر

capcha