40 اتوبوس رایگان زائران اربعین مازندران را مرز مهران منتقل می‌کنند

40 اتوبوس رایگان زائران اربعین مازندران را مرز مهران منتقل می‌کنند

روح الله سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با اقدامات انجام شده برای اعزام کاروان‌های مازندران به مراسم معنوی اربعین، اظهار کرد: اعزام ۴۰ اتوبوس از کاروان زائران پیاده‌روی اربعین به صورت رایگان از دو نقطه از استان به صورت رایگان در برنامه کاری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این کاروان‌ها از دو نقطه مرکز و غرب استان امروز با حضور مقامات استانی بدرقه می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه از شناسایی افراد علاقمند به حضور در مراسم اربعین از نقاط کمتر برخوردار استان خبر داد و گفت: این افراد به صورت رایگان به مراسم معنوی اربعین اعزام شدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای صدور روادید علاقه‌مندان به پیاده‌روی اربعین،اضافه کرد: هماهنگی مناسبی برای دسترسی مناسب همه زائران انجام شده البته در برخی از شهرهای ازدحام داشتیم که دلیلش تقاضای بالا برای سفر بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از برنامه‌ریزی برای انتقال زائران مراسم اربعین با هواپیما اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های استاندار هفت پرواز از مازندران به نجف انجام می‌شود.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای انتقال زائران به صورت زمینی، افزود: جلسات متعددی برای ساماندهی اتوبوس‌ها انجام شده و نظارت‌ها در این بخش تقویت شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از ثبت بیش از ۹۰ هزار مازندرانی برای حضور در مراسم معنوی اربعین خبر داد و گفت: همه تلاش ما این است که مقدمات حضور زائران به صورت مناسب فراهم شود.

وی با اشاره به اختصاص زمینی به مساحت سه هزار متر در منطقه مرزی مهران برای ایجاد محل اسکان زائران مراسم اربعین از سوی استان، گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت این مجموعه به‌زودی در دستور کار مسؤولان استانی قرار می‌گیرد تا در سال‌های آینده خدمات مناسبی به زائران مازندرانی در هنگام عبور از مرز ارائه شود.

اخبار مرتبط

انجام ۱۴ سورتی پرواز از مازندران به عراق در ایام اربعین

راربعین امسال قراراست دراستان ایلام و کشورعراق محل اسکانی را برای زائران این استان فراهم کنیم

محدودیت های نامعقول سفر اربعین برداشته شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha