نساجی در مصاف با کویرنشینان به دنبال نخستین پیروزی

نساجی در مصاف با کویرنشینان به دنبال نخستین پیروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ با هفت دیدار آغاز می‌شود و فردا سه شنبه با برگزاری یک دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان مس کرمان است.

نساجی که در چهار دیدار قبلی، طعم پیروزی را نچشیده امروز به دنبال نخستین پیروزی در مصاف با مس کرمان است.


تیم حمید مطهری اگرچه فوتبال را زیبا بازی می‌کند، اما نتوانست تاکنون بردی به دست بیاورد. البته باید اشتباهات داوری را هم به بدشانسی‌های نماینده مازندران افزود چرا که تیم نساجی در بازی مقابل تیم‌های سپاهان، ملوان و پیکان بر اثر اشتباهات داوری ضرر زیادی کرد.

البته خبر خوش این دیدار می‌توان به انتخاب علیرضا فغانی از داوران بین المللی و خوشنام کشورمان برای قضاوت این بازی اشاره کرد که با کمک محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی و هادی علی نیا فر این دیدار را سوت خواهد زد.

نساجی در مصاف با کویرنشینان به دنبال نخستین پیروزی

بلیط فروشی بازی نساجی و مس کرمان آغاز شد


تماشاگران برای تهیه بلیط از لینک زیر اقدام کنند


لینک خریدبلیت:
https://footballeticket.ir

مبلغ خرید بلیت
۶۵۴۰۰ تومان


دیدار امروز، تکرار دیدار جام حذفی
بعد از این که طلسم شکست و نساجی بالاخره توانست در ورزشگاه شهید وطنی میزبانی کند، این تیم امروز دومین بازی خود در فصل جاری را در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر مقابل مس کرمان برگزار می‌کند. این بازی، یادآور نیمه‌نهایی جنجالی جام حذفی، اما پر احساس فصل گذشته است.

نساجی و مس کرمان بعد از فصل ۹۷-۹۶ لیگ دسته اول تا سال گذشته، هیچ تقابلی با یکدیگر نداشتند تا اینکه، در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته، دو تیم مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با گل دقیقه ۱۱۸ شیری به سود نماینده مازندران به پایان رسید تا هواداران این تیم در آزادی، جشنی به یادماندنی برپا کنند.

درگیری در داخل و بیرون از زمین، یکی از نکات بارز تقابل دو تیم در نیمه نهایی بود که موجب جنجال‌ها و اظهار نظر‌های تند بسیاری هم شد. حال بعد از کمتر از چهار ماه، دو تیم این بار در لیگ برتر ایران به مصاف هم خواهند رفت؛ جایی که نارنجی‌های کرمان بعد از صعود شیرینی که به لیگ برتر داشتند در هفته‌های اول به دنبال امتیاز اندوزی هستند.

نساجی در سه تقابل اخیر با مس کرمان پیروز بوده و آخرین برد مس به بهمن سال ۹۵ بر می‌گردد که با دو گل، نساجی را شکست داده بود. اولین تقابل دو تیم در لیگ برتر، امروز در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود و باید دید کدام یک از این سناریو‌ها در آن به وقوع خواهد پیوست؛ تکرار جشن نساجی یا انتقام از سوی مس. البته نساجی یک تغییر مهم نسبت به آن دیدار دارد و طی آن ساکت الهامی که بخش مهمی از درگیری‌ها به جر و بحث او با اعضای تیم حریف مربوط می‌شد، جای خود را به حمید مطهری داده است.

نساجی در مصاف با کویرنشینان به دنبال نخستین پیروزیجلسه هماهنگی قبل از دیدار امروز، با حضور نماینده فدراسیون، ناظر داوری و نمایندگان دو تیم نساجی و مس دیشب در هتل سالاردره برگزار شد.

نساجی در این دیدار قرمز و مس کرمان آبی (فیروزه ای) می‌پوشد.

اخبار مرتبط

پزشک تیم نساجی: آسیب‌های جسمی و روحی طولانی شدن لیگ برتر به ورزشکاران

مهاجری: خداداد از روی پشت بام‌ها به خانه رفت / تیتر دردسرساز مومنی را قرنطینه کرد / دوست دارم دوباره خبرنگار باشم

سرمربی پارس جنوبی جم : زمین قائمشهر برای بازی خوب مناسب نبود

0 نظر

ارسال نظر

capcha