انجام ۱۴ سورتی پرواز از مازندران به عراق در ایام اربعین

انجام ۱۴ سورتی پرواز از مازندران به عراق در ایام اربعین

ه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۴ سورتی پرواز رفت و برگشت در مسیر ساری – نجف و بالعکس، زائرین حرم ابا عبدالله الحسین (ع) را از مازندران به کشور عراق منتقل می‌کنند.


وطن خواه با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های بومی وظیفه نقل و انتقال زائرین را متعهد شده اند افزود: چنانچه تقاضای سفر بیشتر باشد شرکت هواپیمایی آمادگی برنامه ریزی و افزایش پرواز‌ها در مسیر ساری – نجف و بالعکس را دارد.


مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: در طول مدت سفر، مشتاقان اربعین و حرم ابا عبدالله الحسین (ع)، با راه اندازی موکب ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی شهدای ساری و پذیرائی از زائرین، شور و حال سفر‌های پیاده روی سنوات گذشته برای دوستداران حریم حسینی تداعی خواهد نمود.


انجام ۱۴ سورتی پرواز از مازندران به عراق در ایام اربعینوطن خواه همچنین خاطر نشان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره، زائران محترم حتما" باید دو دوز واکسن کرونا را زده و تائیدیه لازم هنگام سفر به همراه داشته باشند، همچنین تائیدیه تست منفی PCR و ویزای معتبر صادره از کشور عراق از الزامات سفر می‌باشد. بدیهی است کسانی که مدارک فوق الذکر را در هنگام سفر درفرودگاه به همراه نداشته باشند از مسافرت آنان ممانعت خواهد شد.


وی رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط فرودگاه و سطوح ترمینال‌ها را از الزامات فرودگاهی دانست و افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه رعایت می‌شود و مردم و مسافران محترم نیز ملزم به رعایت آن‌ها بویژه استفاده از ماسک در تمامی مراحل و فرآیند‌های تشریفات پروازی هستند.


لازم بذکر است نخستین گروه از زائرین مازندرانی حرم حسینی ۲۱ شهریور ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ از فرودگاه شهدای ساری عازم نجف اشرف خواهند شد.

اخبار مرتبط

40 اتوبوس رایگان زائران اربعین مازندران را مرز مهران منتقل می‌کنند

راربعین امسال قراراست دراستان ایلام و کشورعراق محل اسکانی را برای زائران این استان فراهم کنیم

محدودیت های نامعقول سفر اربعین برداشته شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha