بازدید معاون اول رییس‌جمهور از بندرامیرآباد

بازدید معاون اول رییس‌جمهور از بندرامیرآباد

خبرگزاری آریا- معاون اول رییس جمهور در سفر یک روزه خود به مازندران از بخش های مختلف بندر امیرآباد بازدید و در جریان ظرفیت ها و جزئیات طرح توسعه ای و روند اجرای پروژه اسکله رو_رو ریلی این بندر قرار گرفت.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری؛ محمد مخبر امشب (3 شهریور 1401) در ادامه سفر خود به مازندران که به مناسبت هفته دولت انجام شد با حضور در بندرامیرآباد از ظرفیت های عملیاتی و همچنین از اسکله راهبردی رو _رو ریلی بازدید و جهت تسریع در تکمیل آن دستوراتی را صادر کرد.    
وی به بازدید چندی پیش رییس جمهور به بندرامیرآباد و پیگیری مصوبات این بازدید اشاره کرد و گفت  بندرامیرآباد و به تبع آن اسکله راهبردی رو _رو ریلی برای تحقق اهداف دولت در ایجاد کریدور بین المللی شمال _ جنوب اهمیت بسزایی دارد به طوری که یکی از محوری ترین سیاست های مهم و معتنی دولت در دیپلماسی اقتصادی می باشد.        
مخبر دستیابی به حجم  20 میلیون تن ترانزیت کالا تا پایان سال را از برنامه منسجم  دولت عنوان کرد که نخستین راه ، توجه به برنامه های توسعه ای و تکمیل زیرساخت‌ های بنادر به ویژه بندرامیرآباد است.       
معاون اول رییس جمهور ، نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران را  توسعه روابط با کشور همسایه خزر به خصوص روسیه عنوان و بر نگاه بلندمدت تولید کنندگان، تجار و بازرگانان کشور و تولید محصولات مورد نیاز جهت افزایش تنوع کالاهای صادراتی ، وارداتی و ترانزیتی فی مابین تأکید کرد.           
مخبر در پایان بازدید شبانه خود از بندرامیرآباد روند پیشرفت پروژه ها و طرح ها در این بندر را مطلوب ارزیابی و ضمن قدردانی از مدیران بندرامیرآباد ، دستورات لازم را جهت تسریع و اتمام پروژه ها به ویژه اسکله رو_رو ریلی صادر کرد

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha