قرارگاه‌های جهادی حوزوی در سراسر کشور تشکیل شود

قرارگاه‌های جهادی حوزوی در سراسر کشور تشکیل شود

حجت‌الاسلام و المسلمین فاضل، خدمات طلاب جهادگر را یک فداکاری بزرگ تاریخی دانست و خواستار تشکیل قرارگاه‌های جهادی حوزوی در سراسر کشور شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، سرپرست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ خواهران از قرارگاه جهادی حوزه های علمیه که با حصور فعال گروه‌های جهادی طلاب اقصی نقاط کشور و طلاب غیرایرانی در منطقه بندپی شرقی بابل برپا شده است، بازدید کرد.

وی با بازدید از فعالیت‌های گروه‌های جهادی مستقر در منطقه‌ی بندپی شرقی استان مازندران، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های جهادگران، گفت: امروز توفیق داشتم در جمع جهادگران مخلصی باشم که از نقاط دوردست و حتی کشورهای مختلف در این مناطق محروم حضور پیدا کرده‌اند.

سرپرست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ خواهران با اشاره به این که مردم این منطقه به علت صعب العبور بودن راه‌ها، در بعضی فصول، دسترسی به جاده‌های اصلی را از دست می‌دهند و توان رساندن محصولات دامی و کشاورزی خود به بازارهای شهری را ندارند ادامه داد: این گروه‌ها قصد دارند با کمک اهالی هر روستا و تعمیر جاده‌های کوهستانی، دروازه‌ رونق اقتصادی را به روی مردم این منطقه بگشایند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به خدمت‌رسانی بانوان طلبه به مردم آسیب‌دیده در بلایای طبیعی، نقش طلاب خواهر را مهم برشمرد و بیان کرد: روحیه دادن به زنان و کودکان رنج‌دیده بر اثر بلایای طبیعی، شیوع کرونا و یا حتی محرومیت بسیار ارزش‌مند است.

وی پیام حضور طلابی از کشورهای مختلف و همچنین مناطق محرومی مانند کرمانشاه، بشاگرد و بندر عباس در این مکان برای رفع محرومیت دیگران را یک ارزش دینی بر اساس حدیث «مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم» دانست و این حرکت را یک فداکاری بزرگ تاریخی نام نهاد که تحت پرچم اسلام رقم خورده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ خواهران یادآور شد: قرارگاه‌های جهادی حوزوی باید در اقصی نقاط کشور تشکیل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل ابراز امیدواری کرد که فضا و روحیه‌ی معنوی و خالصانه‌ی جهادگران حوزوی و حال و هوای ایثارگرانه و ارزشی خیمه‌گاه خدمت در سراسر منطقه منتشر شود.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

مهر مادری در مناطق محروم سوادکوه/ پزشکی که به نیت مادرش بیماران را ر ایگان ویزیت می‌کند

تروریست کیست؟!

0 نظر

ارسال نظر

capcha