بازگشت پرافتخار پدرم را به همه تبریک می‌گویم

بازگشت پرافتخار پدرم را به همه تبریک می‌گویم

ه گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه سوریه، پیکرهای مطهر ۵ شهید مدافع حرم تفحص و پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی شده که یکی از این شهدای گرانقدر شهید مصطفی تاش‌موسی بوده است، خبر پیدا شدن پیکر شهید تاش‌موسی توسط سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای استان مازندران همراه با امام جمعه، فرمانده سپاه، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان رامسر در دیداری با خانواده‌ این شهید عزیز داده شد.

دختر شهید مصطفی تاش‌موسی پس از اعلام بازگشت پیکر پدر شهیدش به خانواده، این بازگشت را پرافتخار دانسته و به همه تبریک گفته است. 

وی می‌گوید: این حس گریه و بغضی که دارم از روی خوشحالی است و اصلا تاسف نمی‌خورم. چون ما مزد ۷ ساله خود را در این ماه محرم با بازگشت پرافتخار پدرم می‌گیریم. 

همسر شهید مصطفی تاش‌موسی نیز می‌گوید: ۷ سال چشم انتظاری کشیدم و شرمنده بچه‌ها و مردم شهرستان بودم که نتوانستم آن طور که باید انجام وظیفه کنم.

به گزارش فارس، طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، پیکرهای مطهر برای طواف و زیارت حرم مطهر حضرت علی بن الموسی الرضا(ع) به مشهد مقدس انتقال داده می‌شوند و پس از آن پیکرهای مطهر شهدای والامقام برای مراسم‌های تشییع و خاکسپاری در ایام دهه اول محرم  عازم مازندران خواهند شد.

اخبار مرتبط

پدر شهیدان سیدمحمود و میرحسین میریان درگذشت

تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در بابل

پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام در مازندران تشییع می‌شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha