تیم ملی والیبال به دنبال صعود به نیمه نهایی با بازیکن و مربی مازندرانی

تیم ملی والیبال به دنبال صعود به نیمه نهایی با بازیکن و مربی مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیگ ملت‌های والیبال، به حساس‌ترین روز‌های خود یعنی مرحله نهایی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ جایی که هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند در شهر بولونیا ایتالیا رقم زننده یک جشنواره والیبالی جذاب و فوق العاده خواهند بود.


امیرحسین اسفندیار به عنوان بازیکن و بهروز عطایی به عنوان سرمربی از مازندران در ترکیب تیم ملی والیبال برای کشورمان در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.


ملی‌پوشان ایران با وجود عملکرد پر فراز و نشیب در هفته اول مسابقات در ادامه اوضاع را تغییر دادند و نهایتاً با کسب سه پیروزی مهم و حیاتی در هفته سوم، به عنوان تیم هفتم راهی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شدند.

پنجشنبه شب بار دیگر شاهد یک رقابت کلاسیک در والیبال دنیا خواهیم بود؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران در بولونیا به مصاف لهستان خواهد رفت. این دو تیم در مرحله گروهی مسابقات نیز به مصاف هم رفته بودند که در آن دیدار تیم بهروز عطایی در مقابل چشمان ١٠ هزار هوادار حاضر در گدانسک موفق به شکست لهستان شد.
ایران هیچ وقت رقیب ساده‌ای برای لهستانی‌ها نبوده است. تیم اول رنکینگ FIVB در دو مسابقه قبلی خود برابر ایران (المپیک و VNL) متحمل شکست شده بنابراین با بالاترین انگیزه پا به جدال پنجشنبه شب می‌گذارد. در سمت مقابل تیم ملی ایران به دنبال یک پیروزی دیگر و ثبت هت‌تریکی تاریخی برابر لهستانی‌ها خواهد بود.

بعید به نظر می‌رسد که شاهد تغییر خاصی در هفته سوم لیگ ملت‌ها در لیست تیم ملی والیبال ایران باشیم بنابراین بهروز عطایی با نفرات زیر پا به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها خواهد گذاشت.

پاسور‌ها: محمدطاهر وادی، فاضل پژمان
لیبرو‌ها: محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور
پشت‌خط‌زن‌ها: امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت
قدرتی‌زن‌ها: میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست
سرعتی‌زن‌ها: مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محراب ملکی، امیرحسین توخته

 

برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ به وقت ایران:

 چهارشنبه ۲۹ تیر

آمریکا - برزیل  ساعت ۲۰:۳۰

ایتالیا - هلند  ساعت ۲۳:۳۰


پنج‌شنبه ۳۰ تیر

فرانسه - ژاپن  ساعت ۲۰:۳۰

لهستان - ایران   ساعت

اخبار مرتبط

لیگ برتر والیبال| صدرنشینان در چالش‌ خارج از خانه/ مس و سایپا دو گام تا ناامیدی مطلق

صحبت‌های سرمربی تیم ملی درباره لیگ برتر / عطایی: خودم در لیگ حضور دارم و از نزدیک وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنم

هورسان با دو تیم در تور والیبال ساحلی خزر

0 نظر

ارسال نظر

capcha