پُرکارترین مرد تمرین پرسپولیس را چه کسی به یحیی معرفی کرد؟

پُرکارترین مرد تمرین پرسپولیس را چه کسی به یحیی معرفی کرد؟

پس از اعتراض شدید هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد مربی بدنساز سابق این تیم و جدایی مظاهر رحیم پور، یک مرد اسپانیایی به عنوان کمک یحیی گل محمدی برگزیده شد.

مظاهر رحیم پور که از پدیده مشهد با یحیی گل محمدی بود از این تیم رفت تا دستیار سابق جواد نکونام در نساجی مازندران جای رحیم‌پور را بگیرد. په‌په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی اولین بار توسط جواد نکونام به فوتبال ایران آمد و سپس مجید جلالی او را با خودش به گل گهر سیرجان برد.

شاید تعجب کنید اما این بدنساز اسپانیایی توسط حمید مطهری دستیار اول سابق یحیی گل محمدی به او معرفی کرد. مطهری که در نساجی مازندران و به عنوان دستیار مجید جلالی نقش مهمی در حفظ په په لوسادا داشت این بار این مربی اسپانیایی را به یحیی گل محمدی معرفی کرد تا سرمربی پرسپولیس راضی به عقد قرارداد با او شود.

او فارغ التحصیل رشته مربیگری بدنسازی و بازپروری فوتبال از دانشگاه مادرید است. این اصلی‌ترین تخصص ورزشی اوست و به واسطه تحصیل در دانشگاه مادرید توانسته در باشگاه‌های مختلف شغل پیدا کند. او متخصص در کارهای قدرتی و جلوگیری از مصدومیت و بازپروری است. نکته جالب اینکه پرسپولیس فصل گذشته مصدومان زیادی داشت. او تجربه کار در تمامی سطوح فوتبال حرفه‌ای اسپانیا از لیگ دسته اول تا دوم، رده جوانان و همچنین کار در دست اول مجارستان، لیگ فیلیپن و لیگ برتر ایران را دارد.

په‌په در بین موفقیت‌های ورزشی‌اش بارها صعودهای متفاوتی را تجربه کرده است (کادیز ۰۹-۲۰۰۸ به لالیگای ۲، رئال بالومپدیکا لینس ۲۱-۲۰۲۰ به REEF)، دو قهرمانی در دسته دوم (کادیز در ۰۹-۲۰۰۸ و ۱۲-۲۰۱۱)، قهرمانی ای اف سی کاپ و لیگ فیلیپین (سرس نگروس اف سی ۲۰۱۷) و حضور در لیگ قهرمانان آسیا (سرس نگروس اف سی ۲۰۱۸).

او کارش را خیلی زود و پرانرژی در پرسپولیس آغاز کرده و با توجه به اعتماد یحیی گل محمدی به حمید مطهری و تعاریف سرمربی فعلی نساجی، په په لوسادا به مرد همه کاره تمرینات این تیم تبدیل شده است. باید منتظر ماند و دید همکاری په په لوسادا با یحیی گل محمدی می‌تواند در فصل آینده رضایت خاطر هواداران این تیم را تأمین کند یا اینکه…؟

اخبار مرتبط

مجوز حضور تماشاگران در دیدار نساجی - پرسپولیس صادر شد

بیژن طاهری: دوست داریم در حذفی از پرسپولیس انتقام بگیریم

فنونی‌زاده: پرسپولیس سعی کند هر ۳ بازی بعدی را ببرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha