امام جمعه ساری: همدلی مردم و مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مثال‌زدنی است

امام جمعه ساری: همدلی مردم و مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مثال‌زدنی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری در مصلی امام خمینی (ره) ساری افزود: ملت ایران در هفته‌های گذشته همراهی خوبی با دولت برای جراحی اقتصادی داشتند که به سهم خود از این هماهنگی و همزبانی آحاد مردم نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان درصدد ایجاد آشوب و ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند ، اما مردم نشان دادند که این کینه توزی ها تاثیری در اراده آنان برای اعتلای روزافزون ایران مقتدر ندارد.
امام جمعه ساری گفت : این روزها با همدلی و همراهی مردم و مسئولان شاهد تحولات خوبی در حوزه اقتصادی کشور هستیم و این وحدت کنونی برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی بی‌نظیر و کم سابقه است.
وی افزود : مردم ایران هیچگاه از ارزش های اسلامی و اعتقادی خود فاصله نگرفتند و همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و دلیلش هم این است که مسئولان هم خدمت خالصانه به این مردم متدین را وظیفه ذاتی خود می دانند.
خطیب نماز جمعه ساری گفت : با وجود تحریم های خارجی و فشارهای اقتصادی اکنون کشور در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و مردم با وحدت در مسیر حق و حقانیت و حمایت از ولایت فقیه در حرکت هستند.
وی افزود : مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور به طور حتم با تلاش های جمعی مسئولان و همراهی آحاد مردم برطرف خواهد شد و این روزها تمام تمرکز مسئولان نظام در هرجایگاهی که حضور دارند، خدمت خالصانه به آحاد مردم است.
محمدی لائینی گفت : مردم در سال های گذشته همواره با تحریم و فشارهای خارجی مبارزه کردند، چرا که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل پایبند هستند و در ادامه مسیر هم با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب این راه پرافتخار ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

امام جمعه ساری: مذاکرات فرسایشی نشود

0 نظر

ارسال نظر

capcha