پرداخت 75 میلیاردی تسهیلات سرمایه در گردش در بهشهر

پرداخت 75 میلیاردی تسهیلات سرمایه در گردش در بهشهر

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از بهره مندی 23 بهره بردار از 75 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران دربهشهر،غلامرضا قنبری اظهار کرد: تاکنون 254 دامدار و مرغدار بهشهری برای دریافت 683 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات طرح حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کردند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر با بیان اینکه تاکنون 205 دامدار و مرغدار این شهرستان برای دریافت 495 میلیارد و 850 میلیون ریال از این تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شدند، افزود: 23 نفر از این بهره برداران موفق به دریافت 75 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات شدند.

 قنبری اظهار داشت: این تسهیلات با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران و مرغداران برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد و سقف پرداخت تسهیلات برای هر دامدار 200 میلیون تومان است و به دامداران دارای دام های هویت دار پلاک کوبی اختصاص می یابد و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر یادآور شد: دامداران و مرغدران و عشایر این شهرستان می توانند با ثبت نام در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تامین سرمایه درگردش نهاده های دامی خود اقدام کنند و پس از دریافت برگه ثبت نام و بررسی توسط جهاد کشاورزی به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شوند.

اخبار مرتبط

افتتاح سه پروژه کشاورزی با اعتبار 300 میلیاردی در جویبار

زهکشی 130 هکتار اراضی کشاورزی گلوگاه/ هزینه 70 میلیاردی

مازندران نیازمند سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha