آغاز فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی‌خیل به جویبار

آغاز فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی‌خیل به جویبار

کمال رستمعلی صبح امروز در بازدید از مراحل اجرایی فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی‌خیل به جویبار اعتبار این پروژه را مبلغ ۶ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: این پروژه تا یک هفته دیگر به اتمام می‌رسد و فقط یک کیلومتر این محور که مربوط به شهرداری جویبار است.

وی با بیان اینکه مجموعه راهداری شهرستان طی چند ماه اخیر حرکت رو به جلو و تحول‌آفرینی را در شهرستان جویبار آغاز کرده است، گفت: در چندین نقطه از روستاهای این شهرستان نیز کارهای خوبی انجام شده است.


فرماندار جویبار با اشاره به اینکه در تخصیص اعتبارات ملی آنگونه که باید به حوزه راه و راهداری توجه نشده است، اظهار کرد: از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود با توجه به اینکه بعضی پروژه‌ها همچون پروژه لاریم به بهنمیر و جویبار به سیمرغ که خطرآفرینی بالایی دارند، پیگیر اعتبارات ملی باشند.

وی با اشاره به اینکه چند نقطه آسیب‌پذیر و پرخطر از بابت عدم وجود روشنایی در شهرستان جویبار وجود دارد، گفت: این پروژه حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با کمک و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار لازم تخصیص می‌یابد.

*۱۰۰درصد زیرسازی محور جویبار به کوهی‌خیل انجام شده است

 شهردار جویبار با بیان اینکه ۱۰۰ درصد زیرسازی محور جویبار به کوهی‌خیل تا عبور شورکا انجام شده است، گفت: طی توافق صورت گرفته با اداره کل راهداری استان مازندران، مقرر شد پیمانکار آن اداره نسبت به آسفالت سه راه شورکا به سمت حیدرآباد اقدام کند.

محمدحسین فقیه افزود: همچنین طی توافق انجام شده شهرداری جویبار با اداره کل توزیع برق استان مازندران برای جابه‌جایی تیر برق‌ها و اجرای رفیوژ وسط از میدان آزادگان تا عبور شورکا در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: روشنایی این مسیر نیز در دستور کار شهرداری جویبار قرار دارد تا بتوانیم مدخل شمالی شهر جویبار را به نحو احسن برای ورود گردشگران و شهروندان جویباری آماده کنیم.

اخبار مرتبط

190 درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در جویبار جذب شد

توزیع زنبور تریکوگراما در هزار هکتار شالیزار جویبار

توزیع بیش از ۴۶۷ هزار لیتر گازوئیل در بخش کشاورزی جویبار

0 نظر

ارسال نظر

capcha