عزیمت زائران مازندرانی به حج تمتع از ۶ تیرماه

عزیمت زائران مازندرانی به حج تمتع از ۶ تیرماه

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت: در عملیات پروازی حج تمتع امسال، هزار و ۵۲۰ زائر حریم ملکوتی وحی الهی از مازندران، از تاریخ ۶ تیرماه به مدت سه روز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.


سعدالله وطن‌خواه با بیان اینکه این زائران در قالب شش پرواز به عربستان عزیمت خواهند کرد افزود: همه زائران مازندرانی مدینه قبل هستند که ابتدا به مدینه و سپس به مکه خواهند رفت.


وی تصریح کرد: زائران مازندرانی در قالب ۱۱ کاروان با پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی عازم سرزمین وحی می‌شوند.


مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خاطر نشان کرد: با تشکیل جلسات هماهنگی اولیه، ارزیابی و تسهیلات فرودگاهی، زمینه پذیرش و استقبال از زائران بیت‌الله الحرام فراهم شده است.


ورود نخستین گروه حجاج ایرانی به شهر مدینه
نخستین گروه حجاج ایرانی که یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ عازم مدینه منوره شده بودند، وارد شهر پیامبر اکرم (ص) شدند.

هزار و ۳۰۰ نفر از زائران کشورمان در نخستین روز اعزام زائران حج تمتع با بدرقه مسوولان و دست اندرکاران، دیروز کشور را ترک کردند تا ۵ شب و ۶ روز در مدینه منوره اقامت کنند و به زیارت مرقد مطهر پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع بپردازند و از فیوضات معنوی در شهر رسول الله بهره‌مند شوند.


۳۹ هزار و ۶۰۰ زائر کشورمان در قالب ۲۹۸ کاروان تا روز سیزدهم تیرماه امسال عازم سرزمین وحی می‌شوند و در شهر‌های مدینه منوره و مکه مکرمه اقامت می‌کنند.

ادامه پرواز‌های داخلی و خارجی در فرودگاه ساری
مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: پرواز‌های عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری به مقصد نجف در عراق روز‌های شنبه و سه شنبه هر هفته طبق برنامه قبلی انجام می‌شود.


وطن‌خواه افزود: پرواز‌های داخلی از فرودگاه ساری به مقصد شهر‌های تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کیش، بندرعباس، اهواز و عسلویه در هفته با ۷۴ سورتی پرواز انجام می‌شود و مسافران در این خطوط جابجا می‌شوند

اخبار مرتبط

نخستین گروه از زائران مازندرانی به حج اعزام شدند

آغاز ثبت نام حج تمتع در مازندران

اطلاعیه حج و زیارت برای ودیعه گذاران حج تمتع

0 نظر

ارسال نظر

capcha