استاندار مازندران: اقتصاد دریا، بنادر و کشاورزی در مازندران متحول می‌شود

استاندار مازندران: اقتصاد دریا، بنادر و کشاورزی در مازندران متحول می‌شود

سید محمود حسینی‌پور شامگاه پنج‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران  با اشاره به رشد هفت و نیم درصدی اقتصاد مازندران در چشم انداز سال 1401، اظهار داشت: مجموعه بانک ها و مدیران دستگاه ها در یک جبهه قرار دارند و برای جذب 100 در صدی تسهیلات مورد نیاز استان در زمینه اشتغال و اجرای طرح های بزرگ باید باهم همکاری کنند.

وی با اشاره به نگاه مثبت به بانک ها افزود: مازندران حق مطالبه از بانک ها را دارد و قرار نیست بانک ها از این استان مطالبه کنند و در پرداخت تسهیلات اشتغال سنگ اندازی کنند.

حسینی‌پور خاطر نشان کرد: از دستگاه‌ها و بانک‌ها برای برگزاری جلسات مشترک روزانه برای حل مشکلات مربوط به مسئله پرداخت تسهیلات اشتغال تقاضای تعامل دارم.

وی ادامه داد: هر فرمانداری در شهرستان‌ها باید بدانند که چند طرح در شهرستان آنها برای پرداخت تسهیلات قرار داده شده و برای تسهیل در جذب آن حرکت کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه همه باید برای حل مسئله  سرمایه گذاری در اجرای طرح‌های بزرگ استان، پای کار بیایند، تصریح کرد: استقرار مدیران جدید و تزریق خون تازه در سیستم مدیریتی استان حرکت رو به جلو آغاز شد و اتفاقات خوبی در زمینه  دریا، بنادر و کشاورزی در مازندران قرار است رخ دهد.

وی گفت: با همت مدیران باید شرایط سخت کنونی کشور که در استان هم حکم فرما است، پشت سر خواهیم گذاشت و فضای توسعه اقتصادی استان باید دچار تحول شود.

حسینی‌پور افزود: در اجلاس اخیر سران اکو که به میزبانی ساری برگزار شد بسیاری از کشورها برای سرمایه گذاری در این استان داوطلب شدند.

استاندار مازندران اظهار کرد: بخش اعظمی از بیکاران استان، تحصیل کرده های مقاطع لیسانس و فوق لیسانس هستند که برای بهبود وضعیت شغلی آن ها باید به سرعت راه حلی در نظر گرفته شود.

اخبار مرتبط

کشتی تفریحی به‌زودی وارد آب‌های دریای مازندران می‌شود

کاهش ۲۲ درصدی ذخیره آب در مخازن سد‌های مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha