تلاش رایکا برای بقا در لیگ یک

تلاش رایکا برای بقا در لیگ یک

هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۹ در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم مس شهربابک است.


شاگردان پیروز قربانی که با ۳۲ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته دو هستند بنابراین آن‌ها باید در ۴ بازی باقیمانده تا پایان فصل، امتیازات لازم را جمع کنند تا از منطقه سقوط فرار کنند.


طبق قوانین، در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند و سه تیم به لیگ دسته دو سقوط می‌کنند.


رایکا فردا روز سختی دارد تا با برتری مقابل نماینده شهر بابک بتواند تا حدودی خیال خود را برای ماندن جمع کند. رایکا برای ماندن در لیگ یک، مصاف سختی با تیم‌های ویستا توربین و سایپای تهران دارد.


رایکا - مس شهربابک؛ با حضور هواداران بابلی
دیدار دو تیم رایکا بابل و مس شهربابک قطعا با حضور هواداران برگزار خواهد شد.


به گزارش رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل؛ باتوجه به اطلاعیه قبلی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اعلام شده بود که تا پایان فصل، بازی‌های لیگ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد که اکنون باتوجه به شرایط مساعد کشور، این اطلاعیه لغو و تمامی بازی‌های لیگ‌های مختلف باحضور هواداران برگزار خواهد شد؛ لذا دیدار روز یکشنبه دو تیم رایکا بابل و مس شهربابک قطعا با حضور هواداران در ورزشگاه هفت تیر برگزار خواهد شد. هواداران عزیز توجه داشته باشند که با کارت‌های واکسیناسیون در ورزشگاه حاضر شوند.
ضمن اینکه تماشای این بازی برای هواداران رایگان است.

اخبار مرتبط

فروش امتیاز تیم فوتبال رایکا بابل

قربانی: در شرط‌بندی دیگران رایکا چه گناهی دارد؟

محل برگزاری دو مسابقه از هفته دهم لیگ یک اعلام شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha