تولید روزانه 700 تن مرغ در مازندران / ارسال مازاد تولید به سراسر کشور

تولید روزانه 700 تن مرغ در مازندران / ارسال مازاد تولید به سراسر کشور

شهرستان گلوگاه، سیدمحمود حسینی‌پور در بازدید از شرکت تولید مرغ ساوانا گلوگاه اظهار کرد: در سلسله بازدیدهایی که از مراکز تولید موادغذایی در استان مازندران انجام شده است؛ امروز در شرکت ساوانا گلوگاه به عنوان تولیدکننده مرغ هستیم و ضمن خسته نباشید به مدیریت و پرسنل این واحد تولیدی، به مردم بزرگوار، ارزشمند و ولایتمدار مازندران اعلام می‌کنم که این مجموعه‌ تولیدی در استان در تولید مرغ با کیفیت فعال است و مردم نگرانی در این بخش نداشته باشند.

وی گفت: در تولید این گونه محصولات پروتئینی مشکلی نداریم و بیش از ظرفیت تولید داریم و به برخی از استان‌های کشور و از جمله تهران صادر می‌کنیم و مردم نگران تولید در این بخش نباشند.

استاندار مازندران افزود: روزانه ۷۰۰ تن مرغ در استان تولید می‌شود و این در حالی است که نیاز استان ۴۰۰ تن مرغ است و مازاد تولیدات ما به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شود. وی گفت: در بازدید از این مجموعه احساس غرور کردم که به مجموعه اراده مازندران و فرزندان این استان بزرگ افتخار کردم که فرزندان ما در همه عرصه‌ها موفق بودند.

حسینی‌پور افزود: کارهای خوبی در این بخش انجام شده است و مردم اصلا نگران نباشند؛ مسؤولان شبانه‌روز تلاش دارند تا خدمات بی‌منت به مردم ارائه کنند.

استاندار مازندران گفت: با اجرای دقیق طرح و پیگیری‌های مسؤولان ارشد نظام و از جمله رئیس جمهور محبوب، روزهای نویدبخشی در انتظار ماست.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha