مهر مادری در مناطق محروم سوادکوه/ پزشکی که به نیت مادرش بیماران را ر ایگان ویزیت می‌کند

مهر مادری در مناطق محروم سوادکوه/ پزشکی که به نیت مادرش بیماران را ر ایگان ویزیت می‌کند

حجت‌الاسلام رحمت زمانی مسؤول گروه جهادی شهید بقایی شهرستان سوادکوه  با اشاره به اجرای رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: فعالیت در عرصه‌های مختلف با هدف محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تقویت آموزه‌های دینی به صورت فعالیت‌های مختلف است.

وی گفت: ویزیت رایگان و دیدار با خانواده‌های دارای بیماران زمین‌گیر، دیدار با خانواده شهید، برگزاری کلاس آموزش مقدماتی زنبور‌داری در زنبور‌ستان، برگزاری پنج‌شنبه‌هایی شهدای در مزار شهید بقایی در روستای مته‌کلا، ادامه ساخت خانه محروم با کمک بسیج سازندگی انجام شد و یا در طول هفته انجام می‌شود.

مسؤول گروه جهادی شهید بقایی شهرستان سوادکوه افزود: به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، گروه جهادی شهید بقایی شهرستان سوادکوه ۵ برنامه محوری را اجرایی کرد و یا در طول روز‌های آینده اجرایی می‌کند.

مسژول گروه جهادی شهید بقایی شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: توزیع سبد کالا بین نیازمندان و پرداخت اجاره خانه برای افراد نیازمند، پرداخت هزینه دارو و شیمی‌درمانی بیماران صعب‌العلاج، اهدای لوازم ضروری به خانواده‌های محروم و دو قربانی در شب ولادت امام حسن(ع) و توزیع گوشت گرم در بین خانواده جامعه هدف از آغاز سال ۱۴۰۱ تاکنون انجام شد.

زمانی با تشکر از اعضای گروه جهادی شهید بقایی شهرستان سوادکوه برای همراهی و همکاری در فعالیت‌ها و پایگاه و هیات امنای آستانه امامزاده عبدالحق(ع) که فضای فعالیت را برای ما فراهم کردند و تشکر از دکتر علی محمدی که به مناسبت نخستین سالگرد فوت مادرش اقدام به ویزیت رایگان با همکاری گروه جهادی کرد، گفت: با توجه به درخواست گروه‌ جهادی شهرستان‌ همجوار، پیگیری برای تعمیر منزل مسکونی و درمان خانواده محروم نیز اجرایی می‌شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha