حفظ قدرت اقتصادی مردم دغدغه جدی دولت سیزدهم است / کارآمدی نیروهای جهادی، روزنه امیدی در دل مردم است

حفظ قدرت اقتصادی مردم دغدغه جدی دولت سیزدهم است / کارآمدی نیروهای جهادی، روزنه امیدی در دل مردم است

سید محمود حسینی پور در رزمایش جهادگران فاطمی مازندران اظهار داشت: ارائه ارز چهار هزار و 200 تومانی به بهانه تأمین کالاهای اساسی سیاستی اشتباه بود که باعث ایجاد رانت ویژه ای برای عده ای خاص شد در حالی که کالاهای اساسی با وجود دریافت چنین ارزی گران تر به دست مردم می رسید.

وی بر ضرورت همراهی گروه های جهادی و همسویی تمامی دستگاه های اجرایی با رویکرد اقتصادی دولت سیزدهم شد و ادامه داد: امروز گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم و توجه به اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری را عملیاتی و همه فضاسازی های دشمنان علیه کشور را حنثی می کنند.

استاندار مازندران با بیان این که باید فضاسازی رسانه ای دشمنان در ناامید کردن مردم را خنثی کنیم، عنوان داشت: نقش محوری گروه های جهادی ضمن حفظ کرامت انسانی، ارائه خدمات مختلف در همه بخش ها است.

وی با اظهار این که مردم مازندران در ادوار مختلف انقلاب و پس از انقلاب در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و بویژه در پاسداشت ارزش های اسلام، انقلاب و آرمان های شهدا نقش محوری داشته اند و زبانزد بودند، گفت: حضور رشادت گونه مدافعان حرم و تقدیم بیش از 45 شهید در این جبهه مازندران را نیز در جهان اسلام زبانزد کرد.

حسینی پور با بیان این که گروه های جهادی بسیج سازندگی مازندران نیز نقش محوری در توجه به اقشار آسیب پذیر و مناطق محروم دارند، تصریح کرد: امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری همواره عدالت در برخورداری از همه امکانات و خدمات عمومی را مورد توجه و تأکید قرار دادند و امروز نیز یکی از رهنمود های اصلی رهبری توجه به مناطق محروم و قشر مستضعف جامعه است.

وی با اشاره به این نکته که انقلاب اسلامی با رویکرد واگذاری اداره امور کشور به خود مردم شکل گرفت، پیروز شد و تداوم یافته است، بیان داشت: نمونه بارز چنین وضعیتی را ما در جهاد سازندگی در هشت سال جنگ تحمیلی به یادگار گذاشتیم و این الگو امروز در گروه های جهادی بسیج و سپاه تجلی یافته است.

استاندار  مازندران افزود: گروه های جهادی با بهترین نیروها کارآمدی خوبی در توسعه، عمران آبادی و از هم مهم تر توجه به قشر آسیب پذیر در مناطق محروم دارند و حضورشان روزنه امیدی در دل مردم است.

حسینی پور از گروه های جهادی با عنوان بن بست شکنان عرصه ارائه خدمات مختلف در جامعه به ویژه در مناطق محروم یاد کرد و افزود: خداباوری، خود باوری و مردم باوری از خصیصه های گروه های جهادی است و در واقع این گروه ها جلوه ایثار و از خود گذشتگی در جامعه هستند، چرا که آنان کسانی هستند که کوچکترین خدشه ای به کرامت انسانی وارد نمی کنند.

وی خدمت بی منت را شاخصه اصلی گروه های جهاد ی برشمرد و اظهار داشت: گروه های جهادی با هزینه های شخصی فعالیت های مختلف را البته با برنامه ریزی دقیق و عمیق در راستای توسعه، عمران آبادی و خدمات عدالت محور انجام می دهند ضمن این که حفظ حرمت انسانی را به عنوان نخستین هدف فعالیت های خود تبیین کردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز تفکر گروه های جهادی ایران در جبهه مقاومت جهان اسلام نیز تبدیل به الگو شده است، ابراز داشت: نمونه بارز این الگو عمیق شدن تفکر جهادی در بین جوانان کشورهای اسلامی منطقه به ویژه یمن است، کشوری که با تفکر جهادی هفت سال مقابل مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و جنگی صعودی ها مقاومت کرده است.

وی تقویت تفکر جهادی را اولویت نخست و رویکرد اصلی دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید تعامل بیشتری با این گروه ها داشته باشند.

اخبار مرتبط

راه اندازی ۱۲ دهکده اقتصاد مقاومتی در مازندران

بانک جهانی برآورد خود از رشد اقتصادی ایران را ۲ برابر کرد

مدیریت ارز باعث کاهش تورم و ثبات اقتصادی می‌شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha