۱۰۰ هزار مازنی عضو باشگاه سفیران مهر می شوند

۱۰۰ هزار مازنی عضو باشگاه سفیران مهر می شوند

حجت الاسلام بشیر عالیشه صبح یکشنبه در حاشیه راه اندازی باشگاه سفیران مهر در استان با اشاره به زیرپوشش بودن بیش از ۸۰ هزار خانوارنیازمند وکم توان مالی از خدمات حمایتی این نهاد گفت، برای برخورداری سطح رفاه نسبی برای مددجویان این نهاد توان حمایتی ومالی کمیته امداد امام خمینی با توجه به بودجه مصوب کم است وبه همین منظور باید با جلب مشارکت‌های مردمی این کمبودها را جبران کرد.

وی افزود: راه اندازی باشگاه خیرین سفیران مهرمازندران یکی از راههای جلب مشارکت مردمی به واسطه میدان داری خیران خوشنام وصاحب نام شهرهای استان بوده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران برای شروع کاراین باشگاه از ۵ خیر صاحب نام وبا نفوذ شهرها در مراسم راه اندازی دعوت کرده تا آنها در ادامه با شبکه سازی وعضو گیری خیران وافراد دیگر متقاضی دامنه این طرح را گسترده‌تر کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه هدفگذاری که برای این طرح شده عضو گیری حدود ۱۰۰ هزارنفری تا پایان امسال درباشگاه خیرین سفیران مهرمازندران است، گفت، یکی از برنامه‌های میان مدت این پس از تکمیل عضو گیری، انعقاد قرارداد با فروشگاه‌های رفاهی وخدماتی درسطح استان است که افراد با دراختیار داشتن کارت این باشگاه از تخفیف ویژه نیز بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام عالیشاه اضافه کرد، سود حاصل از تخفیفی که عضو باشگاه بهره مند می‌شود، به حساب مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه فقر در لایه‌های پوستی مازندران با وجود سرسبزی وبرخورداربودن استان ازمواهب خدادادی وجود دارد، گفت: علاوه بر مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگرنهادهای خدماتی، بسیاری از افراد آبرومند که توان مالی ضعیفی دارند، ونیازمند به حمایت هستند، اما از خدمات حمایتی دولتی بهره مند نیستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ابرازامیدواری کرد، با اجرای این طرح بتوان در راستای حمایت از نیازمندان استان گام‌های موثر تری برداشت

اخبار مرتبط

رهبر انقلاب با صدور پیامی درگذشت روحانی خدوم حجت الاسلام طبرسی را تسلیت گفتند

انتقام سخت از آمریکای جنایتکار مطالبه بسیاری از ملت هاست

اهمیت ایجاد انگیزه و شناخت منابع انسانی / نیروی انسانی، مهم‌ترین سرمایه سازمان هاست

0 نظر

ارسال نظر

capcha