یا حالا یا هیچ‌وقت؛ احیای ببر مازندران یا تاجگذاری نوادگان امیرکبیر

یا حالا یا هیچ‌وقت؛ احیای ببر مازندران یا تاجگذاری نوادگان امیرکبیر

۱۴ تیم، هفت شهر و ۶ استان تا به اینجا در جام حذفی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند و امشب(چهارشنبه) قرار است یک عدد به تمام اعداد مذکور اضافه شود چرا که یکی از ۲ تیم آلومینیوم اراک و یا نساجی مازندران وارد تالار جام‌داران می‌شوند. پیش از این هیچ تیمی از شهر قائمشهر و استان مازندران و یا شهر اراک و استان مرکزی موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام شگفتی‌ها نشده‌اند.

همراه با نساج‌های خسته اما امیدوار

یا حالا یا هیچ‌وقت؛ احیای ببر مازندران یا تاجگذاری نوادگان امیرکبیر

در سال ۱۳۳۸ کارخانه نساجی تیم فوتبالی را با همین نام تاسیس کرد. چند سال بعد این تیم ۲ پاره شد اما مجددا آنها زیر یک پرجم واحد قرار گرفتند. نساجی سال‌ها برای رسیدن و ماندن در جمع بزرگان تلاش کرد و خون دل خورد.

هوادارانِ قدیمی‌ترین تیم شمال کشور، بعد از چند ساعت کار در کارخانه نساجی به این امید محل کارشان را ترک می‌کردند که می‌توانند به ورزشگاه وطنی بروند و بازی تیم محبوب‌شان را تماشا کنند.

آنها از سطح اول فوتبال ایران دور افتادند. کارخانه نساجی دیگر توان اداره تیم را نداشت. شرکت‌های خصوصی مدیریت باشگاه را به دست گرفتند و سرانجام در لیگ هجدهم شاهد اولین حضور نساج‌ها در لیگ برتر بودیم. امیدِ شهر خسته و نساج‌های زحمتکش توانست طلسم ۲۴ ساله را بشکند.

آنها حالا در آستانه اولین قهرمانی در جام حذفی هستند. قهرمانی‌ای که می‌تواند “ببر مازندران” را زنده نگه دارد و اثبات کند صبوری پیشه کردن به پای عشق قدیمی، ممکن است عاقبتی شیرینی داشته باشد.

تیم ساکت الهامی برای رسیدن به جام قهرمانی نیازمند حمایت هواداران پرشور خود است.

اخبار مرتبط

تقلای قعر نشینان لیگ برتر فوتبال برای بقا / اضطراب سقوط برای نساجی قائمشهر

سنت شکنی نساجی در آغاز تمرینات پیش فصل

مدیرعامل نساجی استعفا کرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha