امام جمعه ساری: دشمنان اسلام به دنبال ایجاد فتنه بین‌ مذاهب هستند

امام جمعه ساری: دشمنان اسلام به دنبال ایجاد فتنه بین‌ مذاهب هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نخستین جمعه ماه مبارک رمضان، در جمع نمازگزاران مرکز مازندران با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: در ماه مهمانی خداوند، حرمتها را حفظ کنیم، آداب ماه مبارک رمضان را به درستی ادا و به دنبال زندگی با تقوا و بدون گناه باشیم و هیچ گاه مرگ را فراموش نکنیم.

وی افزود: برای کسب رضایت و خوشنودی خداوند بع دنبال روزی حلال باشیم ،همچنین مقام‌ معظم رهبری پیوند بین مسجد و قرآن تاکید کردند که مساجد باید پایگاه قرآن باشند در این راستا نهادهای فرهنگی مراسم خواندن قرآن و مهندسی تلاوت را جهت تاثیرگذاری برروی مخاطب با جدیت پیگیری کنند.

لائینی با اشاره به رحلت حضرت خدیجه (س) گفت: حمایت‌های این بانوی بزرگ از پیامبر و قراردادن سرمایه خودجهت ترویج دین حق بزرگی بر گردن‌تمام بشریت دارد و خیران مازندرانی به تاسی از ایشان بیش از 700 میلیارد تومان در دو سال ایام کرونا به نیارمندان کمک‌کردند که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سالروز شهادت علامه صدر و شهید آوینی سید اهل قلم و بنیان گذار روایتگری حماسه ها و ایثار مدافعان بود را گرامی میداریم گفت:اگر هنر را به ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی پیوند دهیم جهاد تبیین ما نفوذ و بُرد نمود بیشتری پیدا می کند در این زمینه هنرمندان ارزشی در راستای تحکیم ارزشها گام برمی دارند تقدیر می کنیم.

لائینی گفت: اگر قطع رابطه سیاسی با آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی نبود امروز چیزی به نام انقلاب نداشتیم که باید قدردان‌انقلاب و نظام باشیم.

وی تصریح کرد: امروز استکبار و عوامل مزدور آنان به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در ایران و کشورهای همسایه هستند حمله و هجمه به حوزه اهل سنت و طلاب درآستان قدس رضوی به دنبال جنگ شیعه سنی هستند تا به اهداف شوم خود دست یابند باید حواسمان به توطئه های دشمنان باشد.

امام جمعه ساری یادآورشد:با تشویق تکفیری و هابیت این اقدام زشت موجب شهادت دو روحانی شد و علمای شیعه و سنی این جریان را محکوم کردند و قطعا سرچشمه این فساد وماجرا را آمریکا و اسرائیل می دانیم

اخبار مرتبط

امام جمعه ساری: صنایع مهم از انحصار افراد خارج شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha