اعلام برنامه‌های سفر رئیس جمهور به مازندران

اعلام برنامه‌های سفر رئیس جمهور به مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز در جلسه تشریح برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور در روز جمعه ۲۰ اسفند انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور ۱۶ نفر از اعضای کابینه در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

 

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌های پروتکل‌های این ایام دیدار عمومی مردمی توسط رئیس جمهور انجام نمی‌شود بلکه سفر رئیس جمهور ضمن بازدید از برخی مناطق سه نشست در این روز برنامه‌ریزی شده است.

 

وی نشست با نمایندگان اقشار، دیدار با کارشناسان ارشد محیط زیست و در نهایت هم نشست آخر رئیس جمهور شرکت در جلسه شورای اداری عنوان کرد و افزود: در این جلسه که با حضور اعضای هیأت دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند برگزار می‌شود.

 

حسینی‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه ارتباط عمومی به دلیل شرایط کرونا در برنامه سفر گنجانده نشده راهکارهای را برای ارتباط مردمی با ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: برای ارتباط مردم با نهاد ریاست جمهوری مرکز تلفن ۱۱۱ تحت عنوان سامد اختصاص داده شده است که مردم از این طریق می‌توانند پیام‌های خودشان را انتقال دهند.

 

استاندار مازندران یادآور شد: میزهای خدمتی در مراکز استان مازندران ایجاد شده و افراد می‌توانند به صورت حضوری مشکلات خودشان را انعکاس دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم رئیس جمهور به همه نامه‌های دریافتی تا پایان سفر پاسخ می‌دهند.

 

حسینی‌پور ادامه داد: پیام‌های انتقال داده شده مردم استان مستقیما توسط نهاد ریاست جمهوری پیگیری و پاسخ داده می‌شود و ارتباطی به استانداری ندارد.

 

استاندار مازندران بیان کرد: رئیس جمهور بازدیدهای سر زده‌ای را در سطح استان در برنامه کاری خود دارد.

 

حسینی‌پور ادامه داد: آخرین برنامه رئیس جمهور حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه است

 

 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha