دیدار با ۷۵ تن از خانواده ایثارگران در مازندران

دیدار با ۷۵ تن از خانواده ایثارگران در مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: با ۷۵ تن از والدین، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار به عمل آمد و برای رسیدگی به مشکلات این اسوه‌های ایثار اقدامات لازم صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور در دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان استان مازنداران به بررسی مهمترین مسائل و مشکلات مختلف خدمت‌رسانی،  اشتغال، درمان، حقوقی، آموزش، تسهیلات مسکن، حق پرستاری و برقراری معیشت پرداخت و با بیان اینکه خدمت به ایثارگران باید با فرهنگ تکریم همراه باشد، یادآور شد: نهادینه کردن اخلاق اداری و افزایش میزان رضایتمندی یکی از فاکتورهای خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری محسوب می‌شود.


وی با تأکید بر شناخت انتظارات ایثارگران و نظارت بر نحوه ارائه خدمات گفت: در بحث خدمت‌رسانی، نگاه سازمانی ما به حل مشکل ایثارگران عزیز معطوف شده است و بدنبال یک خدمت اثربخش با کیفیت خوب و در خور شأن برای این قشر گرانقدر در بنیاد هستیم.


حجت‌الاسلام یوسف‌پور خدمت سریع و به موقع، پیگیری و آگاهی از نتیجه کار، پاسخ درست به ایثارگر، شفافیت در امور، صداقت در گفتار و احترام و برخورد خوب را از اهداف مهم ملاقات عمومی در بنیاد مازندران دانست و بیان کرد: هر خدمتی که برای خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران انجام دهیم در برابر عظمت آنان ناچیز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: با ۷۵ تن از والدین، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار به عمل آمد و برای رسیدگی به مشکلات این اسوه‌های ایثار اقدامات لازم صورت گرفت. دیدار عمومی با ایثارگران از ابتدای سال جاری در سه‌شنبه‌های هر هفته در اداره کل و ۲۲ شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به قوت خود باقی است.

اخبار مرتبط

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران

افزایش ۳ درصدی نزاع در مازندران

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

0 نظر

ارسال نظر

capcha