نمایشگاه مجازی نقاشی «بهارنگ» در تهران آغاز شد

ز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در این نمایشگاه  که در این اداره برپا شده، آثاری از سعیده آرین، حمید جعفری، ابوالحسن ریاضی، فاطمه طهرانی، فرهنگ عاطفی، زهرا علیزاده، حسن نوروزنیا، رضا یعقوبی و بهداد نجفی اسدالهی در معرض دید هنردوستان و هنرمندان قرار  گرفته است.

"نمایشگاه بهارنگ"  با  ترکیب نام بهار و رنگ که در پی استقبال گسترده هنرمندان و هنردوستان از برگزاری نمایشگاه "موج رنگ" در اسفندماه سال گذشته، برگزار گردیده با هدف بازگرداندن رونق و پویایی هنر در جامعه امروز که همچنان متاثر از آثار همه گیری بیماری کرونا و رکود ناشی از آن در کسب و کارها به ویژه در رشته های هنری بوده، برنامه ریزی شده است.

بهداد نجفی نمایشگاه گردان این نمایشگاه با تاکید بر درآمیختگی هنر با زندگی انسان گفت:در یک سال گذشته برای درهم شکستن تاثیرات تنش زای ناشی از همه گیری بیماری بر فعالیت های هنری،   تمام توان خود را به کار گرفته ایم.

  وی افزود: در این راستا به همراهی و استقبال هنرمندان و هنردوستان،   برخوردیم  که  باعث شد برنامه خود را برای برگزاری چند نمایشگاه متناوب با نمایشگاه موج رنگ آغازکنیم  که با استقبال قابل توجه و بازتاب رسانه ای متناسب روبه رو شد و ما را برای برگزاری نمایشگاه های بعدی باانگیزه تر نمود.

این نمایشگاه در گام نخست به صورت مجازی برگزار شده و در صورت رفع محدودیت ها به صورت حضوری به کار خود ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط

بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

تداوم محدودیت تردد در محورهای شمال

انسداد کندوان تا ساعت 17 امروز/ ترافیک سنگین در هراز و آزادراه‌ قزوین-تهران

0 نظر

ارسال نظر

capcha