پرونده ۲۰ زمین شهرک صنعتی سوادکوه در مرحله فسخ قرار دارد

جواد اکبری مدیر اجرایی شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه تعداد ۳۰۹ فقره واحد صنعتی در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه، شهرک صنعتی بشل سوادکوه‌شمالی و ناحیه صنعتی اسلام‌آباد قرارداد منعقد‌شده دارند، اظهار کرد: شهرک صنعتی بشل با ۲۲۱ فقره، ناحیه صنعتی اسلام‌آباد با ۲۵ واحد و شهرک صنعتی شورمست با ۶۳ واحد دارای قرارداد منعقده با شرکت شهرک صنعتی هستند.

وی از پیش‌بینی حدود ۱۳ هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی سوادکوه خبر داد و گفت: در مجموع ۲۱۶ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی سوادکوه و سوادکوه شمالی به بهره‌برداری رسیدند.

مدیر اجرایی شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از بهره‌برداری ۱۵۷ واحد صنعتی در شهرک صنعتی بشل سوادکوه‌شمالی، ۴۳ واحد صنعتی در شهرک صنعتی شورمست و ۱۶ واحد صنعتی در ناحیه صنعتی اسلام آباد خبر داد.

وی از پیش‌بینی اشتغال ۷ هزار و ۵۹۳ نفر در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و اظهار کرد: برای شهرک صنعتی بشل ۵ هزار و ۴۰۵ نفر، برای شهرک صنعتی شورمست هزار و ۸۱۹ نفر و برای ناحیه صنعتی اسلام‌آباد هم ۳۶۹ نفر اشتغال پیش‌بینی شده است.

اکبری ادامه داد: برای شهرک صنعتی بشل ۴ هزار و ۲۸۲ نفر، برای شهرک صنعتی شورمست هزار و ۴۵۲ نفر و برای ناحیه صنعتی اسلام‌آباد هم تعداد ۲۴۴ نفر دارای اشتغال هستند.

وی بیان کرد: ۳۰۹ مورد قرارداد منعقده در شهرک‌های صنعتی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی انجام شد که ۲۱۶ شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری هستند و ۷ هزار و ۵۹۳ نفر پیش‌بینی اشتغال در شهرک‌های صنعتی بود که ۵ هزار و ۹۷۹ نفر در شهرک‌های صنعتی اشتغال دارند.

مدیر اجرایی شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمینی در شهرک‌های صنعتی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای واگذاری به سرمایه‌گذاران وجود ندارد، گفت: در صورت آزاد‌سازی زمین طرح‌های راکد و در تملک بانک‌ها در ادامه فعالیت دستگاه قضایی شاهد آزادسازی زمین‌ها در شهرک‌های صنعتی سوادکوه خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: پرونده ۲۰ زمین شهرک صنعتی در مرحله فسخ قرار دارند که با آزاد‌سازی آن در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، بازدید یکی نمایندگان مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از شهرک صنعتی بشل در ایام نوروز حاشیه‌های را ایجاد کرده بود به همین منظور خبرنگار فارس آخرین وضعیت

زمین‌های واگذار شده در شهرک صنعتی در دو شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی را پیگیری کرده است.

اخبار مرتبط

تگرگ و سیل مردم سوادکوه را غافل‌گیر کرد

وضعیت شهرک های ساحلی مازندران زیبنده نیست

سیلاب جاده سوادکوه را بست

0 نظر

ارسال نظر

capcha