بیش از ۲۵ هزار خانوار در منطقه ساری گاز ندارند

او افزود: برای ۱۴ هزار و ۷۵۶ خانوار دائم ساکن در مناطقی که فاقد گاز طبیعی می‌باشند امسال سهمیه سالانه در نظر گرفته شده که بتدریج برای هر خانوار تخصیص یافته که بین آن‌ها توزیع گردید.

رجب پور اعتبارآخرین دوره از توزیع سوخت نفت سفید را تا ۱۵ فروردین سال آینده اعلام کرد و گفت: برای حدود ۷۴۲ هزار خانوار فصلی ساکن در مناطقی که فاقد گاز طبیعی می‌باشند امسال ۶۰۰ لیتر سهمیه نفت سفید برای هر خانوار در نظر گرفته شده که بین آن‌ها توزیع شد.

او عرضه نفت سفید را به صورت الکترونیکی با شارژ سهمیه در کارت بانکی معرفی شده از سوی مشتریان اعلام کرد و افزود: در مجموع تعداد خانوار‌های ساکن دائم و فصلی فاقد گاز طبیعی در امسال حدود ۲۵۷۰۰ خانوار است که سهمیه نفت سفید آن‌ها اعلام و توزیع آن از آغاز سال شروع و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

رجب پور گفت: آن دسته ازمصرف کنندگان نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی که آخرین سهمیه سوختی سال ۹۹ خود را نگرفته اند با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی‌های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مقدار سوخت تعیین شده اقدام کنند.

مدیر منطقه ساری از شهروندان خواست تا شکایات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری وشماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

فعالیت‌های سیاسی در شهرداری ساری متوقف می‌شود

یک حلقه مار غیرسمی در یک منزل مسکونی ساری زنده گیری شد

گلایه مسؤول بسیج دانشجویی مازندران از مجمع نمایندگان/ به دلایل منتقدان ایجاد منطقه آزاد گوش دهید

0 نظر

ارسال نظر

capcha