کولاک برف و باد شدید در جاده‌های کشور

کولاک برف و باد شدید در جاده‌های کشور

ا از سازمان حمل و نقل جاده ای، وزش باد شدید و احتمال کولاک برف در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و نیز شمال استان‌های تهران، البرز و قزوین حاکم خواهد بود.

همچنین بارش برف و باران در محور‌های کندوان، فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین رشت نیز پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام این سازمان، تدابیر لازم برای حضور به موقع راهداران و فعالیت آن‌ها در جاده ها، اندیشیده شده البته هماهنگی‌های لازم برای گشت‌زنی ناوگان راهداری و استقرار ماشین آلات راهداری نیز انجام شده است.

این سازمان به راننده‌ها و مسافران جاده‌ای توصیه کرده که قبل از حرکت، آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها را از سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ جویا شوند.

این سازمان همچنین در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اعلام کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲ هزارو ۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، هم اکنون اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

همچنین کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها و آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲ هزارو ۲۹۴ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل، از کاهش ۰.۲ درصد حکایت دارد که سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷.۲ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح به ثبت رسید.

ثبت ۱۲۰ هزار تردد در آزادراه کرج-تهران در شبانه روز گذشته

بر اساس این گزارش، در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۲۰ هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ تردد و آزادراه تهران-کرج با ۱۰۷ هزار و ۷۰۰ ثبت شده است.

دوربین‌های نظارت تصویری نیز از تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور‌های هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت حکایت دارد.

این سازمان همچنین از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس از ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس خبر داد.

اخبار مرتبط

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بسته شد

تلاش راهداران گچسر برای بازگشایی محور کرج - کندوان

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود است/ در برف‌ماندگان باید چه کنند؟

0 نظر

ارسال نظر

capcha