برنامه های کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر مازندران تشریح شد

برنامه های کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر مازندران تشریح شد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه کمیته ایثارگران گرامیداشت دهه مبارک فجر استان با بیان اینکه در دهه مبارک فجر، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید جامعه بازخوانی گردد اظهار داشت: این انقلاب به رهبری امام عظیم الشآن، خون پاک شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر رژیم طاغوت ستم شاهی به پیروزی رسیده است.           
دکتر نصرالهی افزود: خون پاک شهدای انقلاب اسلامی نظام و انقلاب ما را تا ابد بیمه کرد و موجب برافراشته شدن پرچم عدالت اجتماعی و بیداری مسلمانان و مستضعفان شده است.     
معاون فرهنگی بنیاد مازندران اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357،بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد.        
وی با بیان اینکه در چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم گفت: در این ایام باید نام و اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز زنده نگه داشته شود.دکتر نصرالهی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر از طریق فضای مجازی نیز انجام خواهد گرفت.    
 معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تجلیل از ایثارگران دوران انقلاب ( خانواده های معظم شهدا، جانبازان عزیز و زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب)، معرفی شهدای انقلاب از طریق شبکه پیام رسان شاد، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب، فضاسازی ادارات، برگزاری مسابقه نقاشی در میان فرزندان شهدای مدافع حرم، تبیین مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید گرانقدر دکتر فخری زاده، نشست فرزندان شاهد شاغل در ادارات، بازگشایی گلزار شهدا و ... از برنامه های کمیته ایثارگران استان در دهه مبارک فجر عنوان کرد.     
وی گفت: استان مازندران دارای 80 شهید دوران انقلاب، 45 جانباز سرافراز و 24زندان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب می باشد.     
در این جلسه نمایندگان دستگاههای عضو کمیته ایثارگران، برنامه های اجرایی خود را در خصوص دهه فجر بیان کردند.

 

اخبار مرتبط

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

0 نظر

ارسال نظر

capcha