ارتباطی که باید دوطرفه شود!

ارتباطی که باید دوطرفه شود!

سرویس اجتماعی|ارتباط با رسانه‌ها هم یکی از ارکان مدیریتی است که در استان مازندران به صورت جسته و گریخته این ارتباطات بین مدیران و رسانه‌ها وجود دارد.

تشریح اهداف و برنامه‌ها، اطلاع‌رسانی درباره وضعیت موجود و پاسخگوی به مشکلاتی که وجود دارد و پیگیری برای رفع آنها از جمله مسائلی است که رسانه‌ها انتظار دارند مدیران به آن پاسخ دهند.

در حوزه مسائل شهری و شهرداری ساری موضوعات قابل طرح  بسیار زیادی وجود دارد که دریافت پاسخ مناسب و انتشار در رسانه‌ها است اما مدتی این ارتباط به طور کلی به دلیل مسائل پیش آمده در شهرداری و شورای ساری قطع شده است.

بحث بودجه سال آینده شهرداری ساری، وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام، آخرین اقدامات و برنامه‌ها در ارتباط با پروژه زباله‌سوز، وضعیت نهضت آسفالت، وضعیت پرداخت حقوق پرسنلی شهرداری، اقدامات و برنامه‌های راهبردی شهردار برای برون‌رفت از مشکلات و چالش‌های که در شهرداری ساری پیش رو قرار دارد از جمله پرداخت حقوق ۷ هزار پرسنل و دیگر مسائلی که ممکن است رسانه‌ها در ارتباط مستقیم با سرپرست شهرداری ساری مطرح کنند.

به صورت کلی سابقه اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها در شهرداری ساری چندان درخشان نیست، بررسی عملکرد ۱۰ ساله ارتباط شهرداران سابق نشان می‌دهد که کمتر مدیران شهری به ویژه شهرداران رو درو رو با رسانه‌ها در ارتباط با مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های مردم به بحث و گفت‌وگو بنشینند.

پس از مشکلات و چالش‌های به وجود آمد برای شهرداری ساری و تغییر و تحولات انجام شده در حال حاضر حمیدرضا مرادی سکان‌دار شهرداری ساری شده است، با معرفی  سرپرست شهردار ساری فعالیت رسانه‌ای پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان فعال شده و خبرهای مربوط به این حوزه در جاده یک‌طرفه در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد که این نشان می‌دهد دغدغه اطلاع‌رسانی در این مجموعه در همین حد وجود دارد اما برای تکمیل پروسه اطلاع‌رسانی و ارتباط رسانه‌ای انتظار است رویه پرسش‌گری رسانه‌ها با سرپرست شهردار ساری باز شود تا مردم و مدیران شهرداری ساری از جاده دو طرفه اطلاع‌رسانی منفعت ببرند.

با توجه به خلاء فعالیت شورای شهر در ساری انتظار ارتباط گسترده‌تر شهرداری ساری با رسانه‌ها درخواست چندان غیرمعقولانه‌ای نیست و باید مدیریت اطلاع‌رسانی در مجموعه شهرداری ساری این موضوع را پیگیری کند

اخبار مرتبط

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵ پروژه شهری ساری

سپرده‌گذاری ۷۷۸ هزارمیلیاردی مازندرانی‌ها در بانک‌های دولتی

0 نظر

ارسال نظر

capcha