خانواده‌های شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

خانواده‌های شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است پس خانواده‌های شهدا، الگوی صبر، ایثار و استقامت هستند.

مسلمی تصریح کرد: این وظیفه به‌عنوان سرباز ولایت بر دوشمان است که در خدمت خانواده‌های معظم شهدا باشیم پس دیدار با آن‌ها، روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را در نهان ما تقویت می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: حل مشکلات مردم توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یکی از دغدغه‌های ما محسوب می‌شود، هر کجا مردم عزیز ما به مشکل برخورد کردند سپاه باتمام قدرت خود ورود پیدا کرد و توانست دردی از دردهای مردم را کمتر کند.

این مسوول یادآور شد: ناگفته نماند ما هم معصوم نیستیم ولی شرایط کاری اقتضا می‌کند همه جا فریادرس مردم عزیز باشیم چرا که هر چه داریم متعلق به همین مردم است و خادمی برای ولی نعمتان انقلاب برای ما در مجموعه سپاه، افتخار است، این دیدارها باعث می‌شود که ما در آرامش، امنیت و عزت زندگی کنیم.

همچنین در ادامه سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهشهر در افتتاح خانه محروم در روستای التپه، اظهار کرد: نداشتن سرپناه مناسب برای روستاییان یکی از معضلاتی است که ساکنان روستاهای محروم با آن مواجه هستند.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عنایت مقام معظم رهبری، شاهد افتتاح دو خانه محروم در روستای التپه و حسین آباد در زیر بنایی به متراژ 60 متر مربع بودیم.

مسلمی اعتبار صرف شده برای ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح استان مازندران را ۴۴۰ میلیارد ریال در ۱۴۲ طرح عنوان کرد و گفت: سهم ساخت این پروژه‌ها در شهرستان بهشهر بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال است.

فرمانده سپاه کربلا  خاطرنشان کرد: ساخت این پروژه‌های عمرانی با کمک بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بوده است.

این مسؤول تصریح کرد: رسالت بسیج سازندگی در عرصه خدمت، محرومیت‌زدایی از جامعه است، هر آنچه در مجموعه سپاه وجود دارد همه متعلق به مردم و نیازمندان است چرا که مردم صاحبان اصلی و سرمایه‌های این نظام هستند و کمک به آن‌ها، باعث دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، یادآور شد: تا پایان سال، طی تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی منعقد شد شاهد افتتاح و بهره‌برداری ساخت خانه‌های محروم خواهیم بود و بخشی از این پروژه‌ها در حوزه اشتغال به بهره‌برداری می‌رسد.

مسلمی در پایان گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان و ایثار گران دفاع مقدس، بازگشایی نمایشگاه ها با موضوع هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‎‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محلات، ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم و کم برخوردار از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس است.

به گزارش فارس؛ ساخت و افتتاح دو واحد خانه محروم؛ ساخت دو واحد مخزن ۶ هزار لیتری که در مجموع ۱۲ هزار لیتر و سازماندهی گلزار شهدا از جمله پروژه‌هایی بود که در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران در شهرستان بهشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

کمک‌های مومنانه در مسیر امتداد راه شهدا

0 نظر

ارسال نظر

capcha