برگزار نشدن نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس در مازندران

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت : با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور در خصوص برگزاری نماز جمعه در مناطق سفید کشور ، استان مازندران در فهرست مناطق سفید اعلام نشده و به همین دلیل این هفته نیز نماز جمعه در استان برگزار نخواهد شد.
حجت الاسلام انتظاری افزود : این هفته ، چهاردهمین هفته است که نماز جمعه در استان برگزار نمی‌شود که امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد بر پایی این فریضه الهی باشیم.
حجت الاسلام انتظاری در خصوص مراسم راهپیمایی روز قدس نیز گفت : امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی ابتلای مومنان روزه دار به این ویروس، راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان بصورت تظاهرات و کاروان خودرویی برگزار نمی‌شود و سخنرانی رهبر معظم انقلاب، راهبرد‌های پیش رو برای تجلی خشم و نفرت انسان‌های آزاده عالم، تا زمان نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را تبیین و تعیین خواهد کرد.
او افزود: امروز همزمان با روز جهانی قدس، رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۲ ظهربه وقت تهران با جهان اسلام سخن خواهند گفت که این برنامه به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: برپایی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در کشور

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ادامه داد: نماز عید سعید فطر امسال، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، تنها در مساجد شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار می‌شود و در مصلا‌ها اقامه نخواهد شد.

اخبار مرتبط

برگزار نشدن نماز جمعه امروز در استان مازندران

گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه استانهای شمالی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha