گردش مالی شرکت های دانش بنیان مازندران ۳ میلیارد ریال بوده است

گردش مالی شرکت های دانش بنیان مازندران ۳ میلیارد ریال بوده است

علی معتمدزادگان در گفتگو با خبرنگار مهر میزان گردش مالی شرکت‌های دانش بنیان استان را تا پایان آذرماه سال جاری بیش از دو میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۵۸۴ هزار ریال اعلام کرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان استان امسال بیش از یک میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۶۸۴ دلار صادرات محصولات فناورانه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه نوآوری و فناوری مازندران و ایجاد اشتغال برای هزار و ۳۳۰ نفر در شرکت‌های دانش بنیان از جمله دستاوردها است، افزود: شش هزار و ۴۳۰ مترمربع فضای استقرار مفید برای شرکت‌ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شش مرکز رشد واحدهای فناوری در شهرستان‌های ساری، سیمرغ، نوشهر، آمل، تنکابن و بهشهر و چهار ساختمان در مرکز شهر ساری برای استقرار واحدهای فناور و دانش بنیان وجود دارد.

معتمدزادگان برگزاری سه هزار و۱۳۶ نفر ساعت دوره‌های آموزشی، راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری، شروع تکمیل عملیات عمرانی ساخت مرکز نوآوری و رشد نوشهر را از جمله اقدامات برشمرد و گفت: با حضور وزیر علوم و استاندار مازندران کلنگ پردیس پارک علم وفناوری استان به زمین زده شده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران، برپایی نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استانی را از دیگر اقدامات بیان کرد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha