برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، روابط عمومی حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می‌گیرد تا ارتباطی دوسویه بین سازمان و مخاطب برقرار کند، به عنوان چشم بینای ادارات مطرح است و پویایی آن موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها، ادارات و مراکز می‌شود.

می توان گفت، روابط عمومی هنر، علم و فن بوده و آئینه تمام‌نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است که البته وظیفه تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در افکار عمومی را بر عهده دارد و پل ارتباطی مردم و سازمان است.

بنا به گفته کارشناسان روابط عمومی چهار محور علمی‌گرایی، پژوهش‌گرایی، سیستماتیک و ایده‌آلی بودن از شاخص‌ترین ویژگی‌های یک روابط عمومی سرآمد است.

از این رو شورای روابط عمومی شهرستان نور با همکاری یک موسسه تخصصی و رابط خانه مطبوعات این شهرستان با هدف افزایش دانش و توانایی روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان مبادرت به برگزاری نخستین دوره آموزشی و مهارتی ویژه این قشر کرده است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان نور در این رابطه، اظهار کرد: پویا و سرزنده بودن هر اداره و نهادی در گرو داشتن یک روابط عمومی فعال و پویاست و اگر روابط عمومی ها تقویت نشوند، آن سازمان در انجام وظایف خود موفق نخواهد بود.

وی افزود: امروزه با ظهور فضای رسانه‌ای متنوع و شبکه‌های اجتماعی، نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم با مسوولین بسیار مهم و حائز اهمیت است، یک روابط عمومی فعال می تواند ضمن انعکاس به‌موقع اخبار و فعالیت های سازمان مربوطه، نواقص را به مسوول سازمان انتقال و درصدد رفع آن نقیصه باشد.

نبی‌الله توکلی، تصریح کرد: تفاوت دانش روابط عمومی با دیگر دانش‌ها، روابط انسانی است و اگر این رابطه درون و برون سازمانی کامل نباشد آن سازمان در انجام کارهای خود پیشرفت نمی‌کند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور با اعلام اینکه روابط عمومی، یک علم و دانش است، افزود: برای ارتقای توان علمی و تخصصی کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان، دوره های آموزشی و مهارتی ویژه این قشر را برگزار می‌کنیم.

وی در پایان گفت: دوره‌های آموزشی شامل خبرنویسی وعکاسی به منظور ارتقای علمی روابط عمومی ادارات با اولویت ( آموزش خبرنویسی) در هفته آینده با همکاری رابط خانه مطبوعات و یک موسسه تخصصی خبری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

افتتاح 63 پروژه دهه فجر در شهرستان نور

ستاد بازآفرینی شهرستان نور برگزار شد

آمادگی برای اجرای تصفیه‌خانه شیرابه در شهرستان نور

0 نظر

ارسال نظر

capcha